miercuri, august 16, 2006

The brand f***** s****, man!

Mi-am început ziua râzând în hohote cu Ştefan :)) Pe Messenger. Am epuizat emot-icon-urile, le-am obosit cât pentru o săptămână de lucru de 80 de ore..Abia ne trezisem, bootasem, fiecare cu ochii puţin cârpiţi de somn, fiecare la casa lui, el în Bucureşti, eu în Sibiu, el lapte, eu cafea...un moment nimerit să mai discutăm puţin despre pitch-uri şi brand-uri. Despre "customer oriented", "target focused", "funny concepts", "strong ideas", "we are the winning team", "we breathe the brand" şi alte asemenea barbarisme. A, şi despre "guerrilla marketing" + "marketing gurus". Sinistru. Îmi verificasem feed-urile RSS şi am găsit două link-uri care ne-au făcut ulterior ziua perfectă.

În ordine, trebuie să vedeţi primul clip. Cu răbdare şi mândrie. Aşa e într-o agenţie!
Tom vă va ghida prin birouri, va face slalom printre idei. Va aduna toată echipa. Ba nu, chiar "team-ul"! Va pune totul pe "hold"! Pentru că..it's f***** huge, man!!!

După care veţi respira puţin, veţi fi uimiţi de complexitatea cu care se naşte Ideea pentru Subway şi veţi viziona cel de-al doilea clip.

Cred că e esenţial să-l vedeţi pe Jim Coudal. Eu aş paria pe al doilea clip. Mi se pare că Jim vorbeşte explicit despre "brand". Pe înţelesul tuturor. Îi va sta ulterior în gât -"customer focused stomach oriented".

Unde-oi fi pus sandwich-ul ăla?

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Foarte frumos virgil, interesant story-ul, dar mi-ar fi placut sa ne impartasesti si concluziile la care ati ajuns despre modul in care se creaza add-ul in SUA.

Ai studiat marketing?

1:15 p.m.  
Blogger Virgil said...

Celia,
Nu prea inteleg la ce "add" te referi..te referi la "advertising" si la procesul de creatie?
Nu, nu am studiat marketing.

Iti doresc o zi buna.

1:57 p.m.  
Anonymous Anonim said...

da, despre asta vorbeam.

.....si totusi, nici o concluzie?

2:11 p.m.  
Blogger Virgil said...

Celia,
Cred ca add-ul, cum ii spui tu, precum si modul in care se creeaza in SUA, sunt doua coordonate mult prea vaste pe marginea carora am putea sa "concluzionam" in urma unei discutii (absolut savuroase, trebuie sa adaug) pret de o cafea si un pahar cu lapte. Noua ne-a placut de Jim Coudal (daca n-ai vazut initial filmul de pe Youtube n-are nici un haz) si de faptul ca nu s-a ferit sa fie creativ si critic in acelasi timp, cu un umor debordant (uita-te cu atentie la tipul care sta intins pe masa :))). Iar partea cu "t*** f**** s****" e de-a dreptul acida, iar noua ne place acidul.

2:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Total deacord cu tine virgil,

o discutie cat se poate de savuroasa!

5:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home