luni, august 14, 2006

Vă rog, spuneţi-mi că sunt vinovat!

În primul rând, nici acum nu-mi vine să cred că tipul din imagine e Vin. Vin Diesel, adică. "A gag-ster not a gangster" după cum se autointitula personajul lui Vin, Giacomo "Jackie Dee" DiNorscio.

Tocmai am dat o raită prin filmografia lui Vin şi am observat că în aproape 90% din cazuri, "cheliosul" a preferat roluri uşurele (Shane Wolfe în "The Pacifier"), de super-erou (Riddick în "The Chronicles of Riddick" sau Xander Cage în "Triple X" ). Însă cu rolul lui Jackie Dee e altceva. Altcineva. Nu cred că exagerez.
Încă sunt sub puternica impresie a unui film bun şi totodată amuzant. Am urmărit aseară Find me guilty şi sincer vă spun, m-a impresionat. M-a impresionat în primul rând Vin Diesel, care a făcut un rol excelent (şi cred, cel mai bun din cariera sa până în acest moment). În al doilea rând, a fost nevoie de un regizor bun pentru ca Vin să devină Jackie Dee. Dog day afternoon, Serpico, The verdict, Long day's journey into night..mai zic? Sidney Lumet, la 82 de ani, still kickin' , cel mai bătrân regizor de la Hollywood, încă în activitate, cu Find me guilty şi Vin Diesel.

Cum e Find me guilty? Este un "stand-up comedy" într-o sală de tribunal american. Aşa că pregătiţi-vă de o porţie zdravănă de râs, însă şi pentru o lecţie despre prietenie adevărată şi "famiglie". Mai multe nu vă spun, vă las să-i descoperiţi singuri pe Jackie Dee şi pe Vin Diesel, una şi aceeaşi persoană timp de vreo două ore.

Ştiu, vă plac filmele de artă, Al Pacino şi De Niro şi urmăriţi frecvent producţii de Lars von Trier sau David Cronenberg.

Însă vă rog, nu vă simţiţi vinovaţi dacă o să vă placă de Vin Diesel. Chiar dacă a fost Riddick, Xander Cage, Shane Wolf şi chiar dacă va fi, din câte am auzit, Hannibal Cuceritorul. În Find me guilty, Vin e un tip de "famiglie" :)

Hai noroc şi pe curând!

1 Comments:

Anonymous ana@.fotografnunti.org said...

foarte tare asta!!!

4:58 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home